W pracy przyświeca nam maksyma „Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać”. Tym, co innym firmom poligraficznym często wydaje się trudne do zrealizowania, a u nas jest standardem, jest między innymi wysyłka towaru jednego klienta w kilka różnych miejsc. Jak sprawić, aby Twoje kalendarze czy notesy firmowe trafiły prosto z naszej drukarni pod adresy w różnych częściach kraju czy globu? Podpowiadamy!

Zamawiasz kalendarze lub notesy firmowe dla przedsiębiorstwa, które ma wiele oddziałów w różnych częściach Polski, Europy czy świata? Wybierz opcję dzielenia wysyłki zamówienia na kilka adresów. Jako przedstawiciel agencji reklamowej czy marketingowej zależy Ci na dostarczeniu gadżetów firmowych klientowi bez ujawniania, w jakiej drukarni zostały one wyprodukowane? Skorzystaj z opcji wysyłki no-name w sklepie on-line Grupy FKD. Jakie kroki musisz wykonać, aby zadziałało i jedno, i drugie? To nic skomplikowanego. Zobacz poniższe instrukcje.

Dlaczego warto wybrać wysyłkę zamówienia pod różne adresy?

W Grupie FKD w przypadku każdego zamówienia zyskujesz możliwość wysłania gotowego towaru prosto z naszej drukarni zarówno pod jeden, jak również pod kilka różnych adresów. Ta druga opcja przydatna jest zwłaszcza w sytuacji, gdy firma posiada kilka oddziałów, do których trzeba dostarczyć gotowe kalendarze, notesy firmowe czy inne druki reklamowe. Zadanie to bierzemy na siebie, odciążając Cię w pracy i przyspieszając dostarczenie towaru do końcowych odbiorców. Jak rozdzielić produkty na paczki z różnymi adresami dostawy?

Jak podzielić zamówienie na paczki wysyłane w różne miejsca?

Po zalogowaniu się do konta klienta i przejściu do koszyka, w którym znajdują się Twoje wybrane produkty, wybierz sekcję „Wysyłka”. Następnie kliknij przycisk „+ Dodaj kolejny adres do wysyłki”. Gdy pojawi się rozwijana lista „Adres do wysyłki”, wybierz opcję „Dodaj nowe dane wysyłki”, a następnie „Dodaj nowy adres”. Miejsc, pod które chcesz wysłać paczkę prosto z naszej drukarni, możesz dodać tak wiele, jak to jest potrzebne. Kolejnym krokiem jest wskazanie, jaki nakład drukowanych przez nas produktów trafić ma pod konkretne adresy. Pamiętaj – paczki nie muszą mieć takiej samej objętości. Ostatni etap to wpisanie danych kontaktowych osób, które będą oczekiwać na paczki pod różnymi adresami oraz wybór sposobu wysyłki – odbioru osobistego czy kuriera.

Jakie zalety daje wysyłka no-name?

Opcja wysyłki zamówienia no-name to rozwiązanie szczególnie korzystane dla agencji reklamowych czy marketingowych, którym zależy na utrzymaniu w tajemnicy nazwy drukarni. Dlaczego? Jej pracownicy, na podstawie uzgodnień z klientem, tworzą projekt kalendarza lub notesu firmowego, a firmie zewnętrznej zlecają tylko druk i – opcjonalnie – dystrybucję. Przy opcji no-name na przesyłce z gotowymi produktami wysyłanymi do klienta agencji w miejscu danych nadawcy – na życzenie – umieścić możemy dane zamawiającego, a nie nasze, jako producenta.

Jak wysłać zamówienie z opcją no-name?

Jeżeli zależy Ci, aby paczki z kalendarzami czy notesami dotarły bezpośrednio od nas do Twoich klientów, ale bez informacji o tym, gdzie były drukowane, zdecyduj się na opcję no-name. Jak to zrobić? Po złożeniu zamówienia, podaniu adresu lub adresów do wysyłki, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem od naszych specjalistów. Odpowiedz na niego, wskazując, że zależy Ci na „anonimowej” dostawie do Twoich klientów, a więc bez podawania nazwy drukarni w części „nadawca”. Możesz w tej sprawie również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w inny, wygody dla Ciebie sposób, np. telefonicznie czy korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie www.