W połowie października koreański oddział kawowego potentata, czyli marki Starbucks, udostępnił na swoich profilach w mediach społecznościowych zdjęcia kalendarzy Pantone z wytłoczonym na okładce logotypem uśmiechniętej syreny. Koniecznie zobaczcie, jak wyglądają produkty przygotowane przez tego poligraficznego giganta dla Starbuks Korea.

Firma Pantone inc. znana jest dzięki opracowanemu przez siebie systemowi kolorów PMS (Pantone Matching System), który wykorzystywany jest na całym świecie w projektach, w których konieczne jest wierne odwzorowanie koloru. Tym razem o amerykańskiej firmie zrobiło się głośno po tym, jak Starbucks Korea opublikowało na swoich profilach na Facebooku oraz Instagramie zdjęcia kalendarzy Pantone na 2018 rok ze swoim logotypem na okładce. Już wtedy zapowiedziano, że serię tworzyć będzie pięć kalendarzy z okładkami w najmodniejszych kolorach Pantone. Które barwy wygrały? Przede wszystkim znany jako Millenial Pink odcień Blooming Petal (jasny róż), ale także Sunset Blush (czerwień), Mellow Shine (żółty), Midnight Sky (granatowy) oraz Mystic Cloud (błękitny).

https://www.instagram.com/p/BaiXGIdjEoa/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BanchQ7jkEG/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/Bak4QKLje8c/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BaqF5zkDnob/?utm_source=ig_embed

Skąd taki pomysł? Jak tłumaczą przedstawiciele kawowego potentata, taki ruch pozwoli na urozmaicenie i „pokolorowanie” oferty prezentów dostępnych w sklepach Starbucks zgodnie z hasłem marki „Color your life with Starbucks”. Jednocześnie też sprawi, że klienci sieci zamiast korzystać w kawiarni z elektronicznych planerów chętniej powrócą do tych tradycyjnych, papierowych. W ofercie dostępne będą kalendarze w różnych formatach (z pokrowcami zamykanymi na zamek błyskawiczny) oraz nawiązujące do nich papeterie. Nie mamy dla Was jednak dobrych wieści, jak na razie zostaną one wprowadzone do sprzedaży z początkiem 2018 roku wyłącznie w Korei.

Zdjęcia: Starbucks Korea