Ciągły rozwój technologii druku sprawia, że coraz częściej trudno na pierwszy rzut oka odróżnić, czy coś jest wykonane z papieru czy może z innego materiału. Podobnie jest z serią trzech nietypowych notesów, które wydrukowaliśmy dla firmy Polcolorit S.A., właściciela marki Ceramica Marconi. Ich dopracowane w każdym szczególe okładki wyglądają, jakby były stworzone z drewna, betonu i marmuru…

Polcolorit jest jedną z najstarszych polskich firm zajmujących się produkcją ceramicznych płytek podłogowych i ściennych, która od 2017 roku jest częścią światowego lidera pokryć podłogowych tj. grupy Mohawk Industries. Ich dobrze zaprojektowane, ponadczasowe i niezwykle gustowne produkty sprzedawane pod marką Ceramica Marconi zyskują coraz szersze uznanie nie tylko w kraju, ale również na całym świecie. Jednym z elementów promocji firmy są gadżety reklamowe rozdawane np. podczas targów branżowych czy spotkań klientom i kontrahentom. Wśród nich niezwykle ważne miejsce zajmują piękne notesy w formacie A5 (148 x 210 mm) stworzone na podstawie modelu wklejanego z miękką okładką.

Projekty okładek notesów, przygotowane przez dział marketingu firmy Polcolorit, zostały wiernie odtworzone w naszej produkcji. Serię tworzą trzy notesy, których przywodzą na myśl główne grupy produktów Ceramica Macroni, płytki imitujące drewno, marmur oraz beton. Na okładce znajduje się wyciągnięte na spady zdjęcie jednego z wymienionych materiałów. Zgodnie z zasadą „im mniej, tym lepiej” całości dopełniają jednie niewielkie, monochromatyczne, a przez to skromne logo marki Marconi, adres www oraz napis „notes” złożony bezszeryfowym, prostym i nowoczesnym fontem. Do notesów idealnie pasują wyprodukowane przez nas minimalistyczne czarne ołówki z logotypem Ceramica Marconi.

Skąd pomysł na projekt trzech odmiennych okładek? – Nasze notesy zostały stworzone z myślą o filozofii designu, którą kierujemy się przy tworzeniu produktów, te zaś zainspirowane są samym użytkownikiem, jego osobowością, zainteresowaniami, tempem jego życia. W ten sposób powstały kategorie produktów, czyli Wood Stories, Urban Eurythmics oraz Soft Apparel, które znajdą uznanie wśród klientów zainteresowanych naturalnym drewnem, lubiących miejski styl życia, a także tych poszukujących subtelnych i uniwersalnych rozwiązań. Drewno, beton i marmur są filarami naszej filozofii i naszych inspiracji, bez których nie byłoby naszych produktów, a także i nas, jako marki Ceramica Marconi – wyjaśnia Marta Rośniak, graficzka i specjalistka ds. marketingu Polcolorit S.A.

Firmie Polcolorit S.A. dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyła nas przy produkcji serii tych nietypowych i ciekawych notesów. Wszystkich zainteresowanych stworzeniem równie nowatorskich gadżetów firmowych zapraszamy do współpracy i kontaktu.