Epidemia koronawirusa negatywnie wpłynęła na stan gospodarki, prowadząc do największego od dekady kryzysu. Szukając oszczędności, wiele firm wycofuje się z działań marketingowych. Zamiast znikać z rynku na jakiś czas, zmień sposób promocji. Przedstawiamy niedrogie kalendarze i notesy firmowe z naszej oferty, które za stosunkowo niewielką sumę potrafią zrobić spore wrażenie.

W czasach kryzysu gospodarczego wiele firm rezygnuje z promocji, licząc na oszczędności. Zyski w takim przypadku mogą być jednak pozorne. Dlaczego? Niewielkie, w stosunku do kosztów prowadzenia przedsiębiorstwa, środki na reklamę przekierowane na inne cele nie wpłyną realnie na płynność finansową firmy. Całkowita rezygnacja z działań marketingowych może za to odbić się negatywnie na rozpoznawalności marki i osłabieniu relacji z klientami.

Co zatem robić, gdy kryzys poważnie daje się we znaki? Warto zdecydować się na tańsze gadżety firmowe, które – jako drobny upominek – będą najlepszą reklamą. Poniżej znajdziesz przykład aż 11 produktów z naszej oferty, które jednocześnie są tanie, wysokiej jakości i atrakcyjne oraz użyteczne dla obdarowywanych nimi osób.

Jak zapłacić mniej za produkty poligraficzne?

Zanim przejdziemy do konkretnych przykładów niedrogich notesów i kalendarzy firmowych, warto poznać kilka uniwersalnych sposobów na obniżenie ceny produktów poligraficznych. Koszt finalny produktu uzależniony jest bowiem od poziomu jego skomplikowania. Im prostszy w produkcji notes czy kalendarz, tym jest on tańszy. W Grupie FKD cenę notesów firmowych można obniżyć, ograniczając zadruk do jednostronnego, a więc wybierając opcję nadruk reklamowego na jednej stronie kart.

Dobrym pomysłem przy szukaniu oszczędności może być także wybór kolorystyki 2/0, a więc zadrukowania tylko przedniej strony kart w dwóch kolorach. Cenę notesów można także zredukować, wybierając mniejszą liczbę kartek w bloku notesu (np. 25 zamiast 50) oraz wyższy nakład, dzięki czemu obniży się cena jednostkowa. W przypadku kalendarzy firmowych niższą cenę produkcji uzyska się, wybierając do projektu firmowego gotowe kalendarium. Warto też korzystać z promocji. W Grupie FKD obecnie oferujemy indywidualny projekt graficzny za 1 zł w przypadku wyboru notesów w kartoniku.

Niedrogie notesy firmowe

Najmniejsze i najtańsze notesy z naszej oferty to notesy klejone bez okładki w rozmiarach 72 x 50, 72 x 72 lub 100 x 72 mm. Sprawdzą się idealnie jako niewielkie, ale użyteczne gadżety reklamowe dla klientów. Oferują możliwość zadruku dwukolorowego lub pełnokolorowego na całej powierzchni kwadratowych czy prostokątnych kartek z papieru offsetowego 90 g. Wykorzystaj tę przestrzeń, aby umieścić na niej logotyp firmy, grafikę reklamową czy zdjęcie.

Produktem, który pozytywnie zaskoczy Cię ceną, jakością i nietuzinkowym wyglądem, jest również notes klejony bez okładki A6, A5, A4 z barwionym grzbietem. Spory format kartek sprawia, że notesy te będą przydatne np. w pracy biurowej. Barwiony grzbiet – nowość w polskiej poligrafii – sprawia, że ten dobrze znany model zyskuje odświeżone oblicze. Barwienie grzbietu jest nieodpłatne – wybierz zupełnie za darmo jeden z sześciu kolorów grzbietu, który będzie pasował do nadrukowanej na kratkach firmowej grafiki.

Ekonomicznym gadżetem firmowym, który z pewnością spodoba się obdarowanym nim osobom, są notesy w magnesem. Zarówno kartki notesu, jak i płaski arkusz magnesu mogą zostać zadrukowane indywidualnymi projektami. Jak wykorzystać tę przestrzeń? Na magnesie warto umieścić grafikę firmową, a na jego kartach logotyp firmy i np. listę zakupów, plan dnia czy listę rzeczy do zrobienia. Dzięki temu notes z magnesem z pewnością zawiśnie na dłuższy czas na lodówkach czy metalowych tablicach Twoich klientów.

Tanie kalendarze firmowe

Najtańsze ze stojących kalendarzy w naszej ofercie są kartonowe kalendarze biurkowe typu piramidka z kalendarium rocznym nadrukowanym na podkładzie (pionowy i poziomy). Niska cena idzie w ich przypadku w parze z wysoką jakością. Karton o gramaturze 300 g/m2 zadrukowany może być w pełnym kolorze Twoim indywidualnym projektem reklamowym. Dzięki swojej budowie model ten można pokryć dwoma oddzielnymi reklamami.

Spośród kalendarzy ściennych ekonomiczną opcją jest model kalendarza jednodzielnego w niewielkim formacie 310 x 470 mm. Reklamę firmową nadrukujesz tu na kartonowym podkładzie, do którego przyklejane jest gotowe kalendarium.

Uwagę warto zwrócić także na bestsellerowy kalendarz trójdzielny w wersji z tzw. płaską główką. To ulubiony model osób pracujących w biurach, dzięki zastosowaniu kalendarium na trzy miesiące – aktualny, miniony i nadchodzący. Jeżeli chcesz, aby stanowił niedrogi prezent dla kontrahentów i klientów, wybierz opcję opakowania w kartonową białą kopertę, która tylko nieznacznie podwyższy cenę produktu.

Ciekawym gadżetem w niskiej cenie są kalendarze z magnesem. Dzięki zastosowaniu arkusza magnetycznego można je przyczepić do metalowych powierzchni, np. drzwi lodówki, tablicy informacyjnej czy mebli biurowych. Reklamę możesz zamieścić na powierzchni 100 x 60 lub 68 x 55 mm zależnie od wybranego modelu (z kalendarium jednodzielnym i trójdzielnym).