Są takie zlecenia, na które czekamy z niecierpliwością. Pod koniec każdego roku jednym z nich jest stworzenie kalendarza dla Sklepu Górskiego Taternik, który jest naszym klientem od niemal dekady. Dzięki liczonemu w latach doświadczeniu we wspólnej pracy doskonale wiemy, że idealny projekt Taternika powinien zamknąć się w trzech słowach – adrenalina, jakość i design.

Taternik to dynamicznie rozwijający się sklep oferujący sprzęt turystyczny, który swoją działalność rozpoczął przed dziesięciu laty w sercu Poznania. Dziś, mimo że lokalizacja pozostała ta sama, jest największym sklepem w branży outdoorowej w mieście. Oprócz tego oferuje swoje produkty w doskonale znanym wszystkim fanom aktywnego spędzania czasu sklepie internetowym.

Za co Taternika cenią klienci? Przede wszystkim za duży wybór ubrań, obuwia czy sprzętu turystycznego najlepszych marek. Za co cenimy go my? Za wieloletnie zaufanie w kwestii projektów oraz za zgodność co do tego, że priorytetem powinny być – jak sami piszą na swojej stronie internetowej – „wysoka jakość, świetne wykonanie i najlepsze materiały”. Takie wytyczne przyświecały nam również podczas tworzenia kalendarza na 2018 rok. Jak wyszło?

Idą własną drogą

W tym roku Taternik postawił na stojący kalendarz wielostronicowy na białej spirali w indywidualnym formacie 150×200 mm. Dzięki pionowej orientacji i sporym wymiarom tym, co rzuca się w oczy od razu, gdy się na niego spojrzy, są niesamowite zdjęcia z różnych zakątków świata wydrukowane dwustronnie na kredowych kartach o gramaturze 200. Naprawdę trudno oderwać wzrok od górskich pejzaży, gdy samemu siedzi się przy biurku…

Bez sentymentów

Mocną stroną projektu jest także nowoczesne i oszczędne kalendarium oraz minimalistyczna typografia. Chociaż w projekcie nie znajdzie się ani jednego zbędnego elementu, nie jest on nudny. Element zaskoczenia wprowadza umieszczenie po prawej stronie każdego ze zdjęć obróconego i wychodzącego na spady liczbowego oznaczenia miesiąca. Napis jest duży, zwracający na siebie uwagę, co doskonale nawiązuje do obowiązujących trendów w projektowaniu.

Trzy kolory

Biel, czerwień i czerń to trzy kolory, które znaleźć można w logotypie firmy. W tym roku podczas prac projektowych nad kalendarzem postawiliśmy na biel. Dominuje ona nad całością, tworząc doskonałe tło zarówno dla hasła reklamowego firmy, prostego kalendarium, jak również wspominanych już rewelacyjnych zdjęć.

Nie tylko kalendarz

Kalendarz nie jest jedynym projektem, który stworzyliśmy razem ze Sklepem Górskim Taternik. Każdego roku z naszego biura projektowego wychodzą także notesy, ulotki oraz cenówki. Co warte odnotowania – większość tych materiałów reklamowych firma ofiarowuje w prezencie swoim klientom. To naprawdę dobra praktyka – brawo!

Taternikowi jeszcze raz dziękujemy za zaufanie, a Was – Drodzy Czytelnicy – zapraszamy do kontaktu, jeśli chcecie stworzyć z nami równie dobrze zaprojektowane i wydrukowane projekty.